דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור יועצת שינה? 

מאת    [ 17/09/2013 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2204 פעמים ]

חיכיתם, התלבטתם, התעייפתם (עוד יותר) ובסוף הגעתם למסקנה שזהו, הגיע הזמן לפעול!
אז איך בוחרים יועצת שינה? מה כדאי וצריך לבדוק? כמה משלמים?


השלב הראשון הוא בחירת השיטה, לפיה תרצו לפעול. השיטות נחלקות (בגדול) לשני סוגים: מצד אחד ניצבות שיטות הבכי המתוזמן למיניהן, בהן מאפשרים לתינוק לבכות לזמן קצוב, בין מספר דקות לשעה, ללא נוכחות הורית, נכנסים לחדרו כל פרק זמן קצוב וקבוע ויוצאים שוב. מנגד ניצבת שיטת "לילה טוב". בשיטה זו כל בכי מקבל תמיד מענה מיידי מההורים, ואין מצב שבו התינוק בוכה ללא התייחסות, ולו לדקה מתוזמנת אחת. 

שתי הגישות לגיטימיות והבחירה ביניהן מתבססת על האג'נדה החינוכית שלכם, על 'האני מאמין' שלכם ועל הערכים ההוריים המאפיינים אתכם.

לאחר שבחרתם את השיטה, חפשו את היועצת - היעזרו בהמלצות, חפשו ברשת האינטרנט, שאלו והתעניינו. בחרו שתיים או שלוש מועמדות פוטנציאליות ושוחחו עימן. היועצת המתאימה ביותר עבורכם, היא זו שאיתה יש לכם את הכימיה הטובה ביותר, וזאת מכיוון שהיא עומדת להיכנס למקומות האינטימיים ביותר של המשפחה שלכם והכל צריך להיות גלוי בפניה. זו צריכה להיות אותה יועצת ממנה התרשמתם, כי היא מבינה אתכם ומקשיבה לכם, ולא רק משמיעה את מה שיש לה לומר. היועצת שעלתה וזיהתה בדיוק את הקושי שמציק לכם ביותר, היא גם זו שתדע להנחות אתכם בתהליך באופן הטוב ביותר. חשוב למצוא יועצת שתשקף לכם בצורה ברורה את השגיאות שלכם ולא תייפה את המציאות, רק כדי לרצות אתכם "ולהתנחמד" אליכם - מכך לא תצמח הישועה.

בימינו, היבט חשוב מאוד, אשר לא פעם הוא זה שמנחה את ההורים, הוא נושא העלות. חשוב לברר עם היועצת איזה שירות היא מציעה לכם. אין דין עצה במהלך שיחה טלפונית או בפגישת אבחון חד-פעמית, כדין תהליך בן חודשיים (ולעתים אף יותר), הכולל פגישת אבחון ארוכה וליווי צמוד ויומיומי, עם זמינות לתמיכה אפילו בסופי שבוע.

לפני שאתם קובעים "יקר מדי", עצרו לרגע וחשבו, מהו הערך של הענקת מתנת השינה לילדכם, כדי שיתפתח באופן בריא ותקין ויהיה מאושר? מהו הערך של החזרת החיים השפויים לביתכם? כמה שווה לשלם, כדי להחזיר את הזוגיות לחדר השינה ולפנות את המיטה בלילה מזאטוטים שמקומם במיטתם ובחדרם? רוב ההורים הרי מוציאים סכומים דומים, ואף גבוהים הרבה יותר על עגלה אופנתית ממותג-על, מנשא יוקרתי לפעוט, על צימר לסופשבוע של הימלטות מהמציאות ומילוי מצברים, על שדרוג של הטלפון הסלולרי למכשיר שלעולם לא ננצל את כל התכונות שלו...

לכן, אם במחיר הנמוך ממחירו של סופשבוע בצימר איכותי, אתם יכולים להשיג את היעד של לילות שינה רצופה ואיכותית לכל בני הבית.... האם גם עכשיו המחיר נתפש כיקר מדי??

יש המון יועצות איכותיות שייתנו לכם שירות נהדר, חפשו, שאלו, בדקו, והכי חשוב, בחרו ביועצת שאיתה אתם מרגישים בנוח וחשים שהיא ה"אחת" המתאימה עבורכם. 

דר' דורית שלו - יועצת שינה לתינוקות וילדים בשיטת "לילה טוב"
אימייל: sleepwell.ds@gmail.comפייסבוק: https://www.facebook.com/Dr.Dorit.Shalev
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב